jueves, 19 de mayo de 2011

Lógranse transplantes sen rechazo nin inmunosupresores

As defensas do organismo están programadas para rexeitar calquera obxecto estrano (antíxeno) como os órganos doutras persoas. Os medicamentos convencionais reducen case por completo as defensas do organismo e, polo tanto, fai que o receptor do transplante sexa susceptible a infeccións e outras patoloxías. Tamén é frecuente que aos dez anos do transplante o corpo pelexe contra o órgano e haxa que realizar outra operación, sempre co temor da interminable lista de espera.

Tres procedementos probados en ratos publicados en Science Translational Medicine o 19 de maio permiten a supresión dos fármacos inmunodepresores grazas á modificación de células do propio sistema inmunolóxico. As tres estratexias traballan sobre os linfocitos T(Tregs) os reguladores, que inhiben a resposta inmune. Os traballos lograron nun rato seleccionar as Tregs que recoñecen especificamente o tecido implantado e facer que o toleren sen afectar ao resto das defensas. Estas células multiplícanse por mitose e vólvense inxectar no rato, que non requirirá inmunosupresores para evitar o rexeitamento ao implante.

Os autores calculan que, en cinco anos, a terapia se probará en humanos. "O procedemento é caro, pero co tempo servirá para aforrar diñeiro, porque os pacientes non necesitarán inmunosupresores e practicamente se rematará a necesidade de segundos transplantes", comenta Giovanna Lombarda, a autora.

Feito por María Isabel Limia Pérez 1º Bacharelato B 
Fontes

Gustaríame que alguén de bioloxía explicase ou falase máis sobre os linfocitos T e a súa función, xa que o estudamos hai pouco no tecido sanguíneo.

O porto de vigo, desplega a primeira rede publica de recarga de coches electricos


O Porto de Vigo é desde onte o primeiro de España que permite recárgaa de coches eléctricos, cun servizo en rede despregado polas distintas terminais que ten capacidade para o abastecemento de até 15 vehículos de forma simultánea.

A infraestrutura de abastecemento foi instalada pola empresa adxudicataria, Bluemobility, e consta de nove chafarices de uso público (seis no porto pesqueiro e tres na dársena de Bouzas); e seis puntos de recarga de acceso restrinxido no peirao de Areal, para os usuarios da terminal de mercadorías.

A rede presentada onte pola presidenta da Autoridade Portuaria, Corina Porro, e polo director de PSA Peugeot Citroën, Pierre Ianni, permitirá cargas dunha duración de entre 3 a 6 horas. O prezo será o custo da electricidade, polo que unha carga completa non chegaría aos 2 euros.

A rede de electrolineras ofrecer o servizo aos usuarios do porto e mellorar o control e a eficiencia enerxética, así como ofrecer vantaxes a futuros tráficos rodados, xa que está pensada para favorecer o movemento de vehículos a través da terminal de Bouzas, e dar apoio loxístico á furgoneta eléctrica que PSA Peugeot Citroën fabricará en Vigo no 2012, segundo a Autoridade Portuaria cuxa presidenta, Corina Porro, anunciou onte a adquisición dunha frota de coches eléctricos, que irá entrando en servizo a medida que se vaian retirando os actuais vehículos de servizo portuario.

O Porto de Vigo investiu na rede case 54.000 euros, dos que a Xunta de Galicia achegou, a través do Inega, 24.000 euros. A aposta do porto de Vigo polo tráfico de vehículos ecoeficientes materializarase tamén a partir do 1 de xaneiro do 2011 coa entrada en vigor dunha rebaixa das tarifas deste tipo de tráficos de até o 70,3% para as 10.000 primeiras unidades enchufables movidas ao ano.

A firma Bluemobility tamén instalou dous puntos de recarga de vehículos eléctricos no aparcadoiro a planta de PSA Peugeot Citroën, e un nodo na entrada principal da factoría. Esta rede de recarga permitirá aos usuarios dos modelos Citroën C-Zero, do Peugeot iOn ou da futura furgoneta eléctrica recárgaa dos seus vehículos sen ningún tipo de complicación dentro das instalacións de PSA.

Bluemobility prevé instalar ao redor de 15.000 puntos de recarga para coches eléctricos en Galicia nos próximos 7 anos, cun investimento de 10 millóns de euros.

Por : antia arias garcia 1ºb

A pegada ecolóxica de Nico